dimarts, 23 de març del 2021

Existir vol dir equivocar-se

Sant Llorenç Savall. Fotografia: Empar Sáez



Existir vol dir equivocar-se.
La rosa surt a la vida cada primavera amb les seves millors gales sabent que és el temps de la degolla. No n'ha après mai, del seu error. En el degollament hi té la vida. Les roses es cullen des de l'origen de la creació, i amb tot la rosa encara existeix. Si hagués anat amb compte hauria romàs una mera llavor seca. Si aprengués de l'error mai no germinaria. En l'error hi té l'existència.


L'error és no equivocar-se.


Imad Abu Sàleh, Elogi de l'error 
(fragment del poema Elogi de l'error)
Traducció de Valèria Macías Pagès
Editorial Karwán, 2020
 



2 comentaris:

  1. M'embadaleix aquest fragment. Aquest llibre l'hem comprat a la meva biblioteca, el vaig fullejar i no vaig copsar que val molt la pena!

    ResponElimina
  2. Sí, és gran meravella, jo n'he gaudit molt!

    ResponElimina