dimarts, 20 de desembre del 2022

Pregària del matí de maig

Brussel·les. Fotografia: Empar Sáez

 

PREGÀRIA DEL MATÍ DE MAIG



Senyor, doneu-me la innocència dels animals
per poder beure aquest matí
l'harmonia i la força de les coses naturals.

Esborreu la màscara buida i vana
de la humanitat,
esborreu la vanitat,
perquè em perdi i em dissolgui
en la perfecció del matí
i perquè el vent em torni
la part de mi que viu
vora el jardí que sols jo vaig tenir.


Sophia de Mello Breyner Andresen, Dia del mar
Traducció de Rosina Ballester
AdiA Edicions, 2022


**


Reza da Manhã de Maio


Senhor, dai-me a inocência dos animais
Para que eu possa beber nesta manhã
A harmonia e a força das coisas naturais.

Apagai a máscara vazia e vã
De humanidade,
Apagai a vaidade,
Para que eu me perca e me dissolva
Na perfeição da manhã
E para que o vento me devolva
A parte de mim que vive
​À beira dum jardim que só eu tive.


Sophia de Mello Breyner AndresenDia do mar (1947)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada